Wat doen als je geen post meer binnen krijgt?

Ik krijg dus al minstens een maand geen post meer binnen, terwijl ik zeker weet dat er wel post zou moeten zijn binnengekomen.
Ik woon in een appartementencomplex en ik ben de enige die mijn post niet krijgt.
Wat kan ik hier aan doen?

76.2K
Pieterke
een maand geleden
Heb je de postbezorger al eens hier over aangesproken?
Je kunt een klacht indien bij Post.nl maar of dat helpt? Het regent op Facebook nl. klachten over het feit dat Post.nl. vaak niet reageert. (Ik neem tenminste aan dat je het over de bezorging van Post.nl hebt).
Anoniem01102016
een maand geleden
De post wordt bezorgd bij de balie van het appartementencomplex en die verdelen het dan onder de bewoners. Ik ben al naar hun geweest,
Maar hun zeggen dat ze niks van mij binnenkrijgen.
Inekez1
een maand geleden
Dus je hebt geen eigen brievenbus waar het postbedrijf jouw post in kan gooien? En heb je wel een eigen huisnummer? Als jouw huisnummer bijvoorbeeld 5C is, maar er is alleen een brievenbus voor 5, dan moet de postbezorger wel weten dat op nummer 5 ook de post voor 5a, 5b, 5c etc. bezorgd moet worden. Of je moet als postadres overal nummer 5 opgeven. Met alle geautomatiseerde systemen van sorteren, gaan dit soort dingen eerder fout. Vroeger waren er medewerkers die de uitzonderingen gewoon kenden, maar als die niet in het automatische systeem worden doorgevoerd, loopt het mis. Het kan ook zijn dat je post mist die niet door postnl maar door een andere postbezorger wordt gebracht. Die zijn mogelijk ook niet op de hoogte van uitzonderingen.
Anoniem01102016
een maand geleden
Ik heb gewoon een huisnummer en eerder kreeg ik wel gewoon de post binnen, dit is echt iets van de laatste maand. Lijkt me sterk dat alle instanties ineens spontaan van postbezorger veranderen
jc54
een maand geleden
Van instanties krijg ik al langere tijd geen briefpost meer, dat is allemaal digitaal geworden. Het is dat ik nog een (duur) abonnement op een omroepblad heb, waarvoor de postbezorger wekelijlks bij mij aan de deur komt.
Kortom, als je geen vast abonnement o.i.d. hebt, dan kan het best gebeuren dat je gedurende "langere tijd" geen brievenbuspost krijgt.
Ritsuka
een maand geleden
Ik krijg ook heel weinig briefpost. Heb je het al eens getest door iets naar jezelf te sturen? Ansichtkaart bijvoorbeeld.
Inekez1
een maand geleden
Het kan zijn dat er op de sorteerafdeling van de post iets is veranderd. Jij hebt een ongewone situatie, namelijk wel een eigen huisnummer maar geen eigen brievenbus. Dat moet handmatig worden aangepast in het sorteersysteem. Als er is overgestapt op een nieuw systeem, of een software-update is geweest, kan het zijn dat die handmatige aanpassingen opnieuw ingevoerd moeten worden. Neem contact op met postnl en/of de andere bezorgdiensten om te melden dat er iets niet goed gaat. En neem contact op met de instanties waar je post van had verwacht om na te vragen of er daadwerkelijk iets is verstuurd en of dat misschien nu via een andere bezorgdienst gaat.
Cryofiel
een maand geleden
Vraagsteller is de enige postloze bewoner, dus het zal niet aan de systemen liggen.
Inekez1
een maand geleden
O, daar had ik even overheen gelezen. Als het zo is dat er wel post bij de balie wordt bezorgd, maar dat daar iemand zit die het achterhoudt, dan moet je klagen bij die balie, bij de verhuuder of vve.
HeerVoldemort
een maand geleden
Heb je een "vijand" bij die postbali? Meld je aan in de PostNL app ook voor het ontvangen van Post. Dan kun je zien of er iets naar je onderweg is. Ik zou zelf een brief aan mijzelf sturen en deze vroeg in de middag op de bus doen, dan zou je hem de volgende dag moeten ontvangen. Krijg je niets... Dan zou ik het nog een keer doen en dan de postbode opwachten om de hoek. Kijken of je brief erbij zit. Tenzij het de postbode is die jouw post achter houd, dan een GPS tracker naar jezelf opsturen...
reus_lucius
2 weken geleden
Installeer de post nl app dan kun je zien welke post naar jouw onderweg is werkt ook met paketten

Antwoorden (1)

Je kunt een klacht over de bezorging indienen bij het postbedrijf. Gaat het om PostNl dan staat hier hoe je dat doet: https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/dien-een-klacht-in/
een maand geleden